Avem un grup de chat pe WhatsApp si Telegram

Caut Sfaturi pentru a obține viza permanenta in AU

editat februarie 2016 în Dicuții IELTS
Buna ziua, încerc sa caut fiecare sfat de ce am nevoie pentru a ma stabili de finitiv cu familia in AU , sunt complet pierdut si nu stiu cum sa procedez , care sunt pași cei mai importanți pentru a obtine o viza si ce fel de viza ar fi cea mai ușoară pentru ca șansele noastre sa crească . Am văzut zeci de mesaje pe aceasta tema scrise de alți dornici sa emigreze ..... Motive știm cu toți ca sunt destule slava Domnului , dar nu am întâlnit nici o întrebare asemănătoare mie postat de vreo persona in care stiu ca m-aș încadra si eu , astfel Mi-ar fi fost mai ușor sa înțeleg . Nu vreau sa par că-s greu de cap sau ca nu pricep , lucrez ca Joiner , calificarea pe care o am e:NVQ level2 skilled worker am o vechime de mai bine de 10 ani in uk dintre care in ultimi 8 ani lucrez doar pentru aceeași compania cu care as putea sa si dovedesc . Am vârsta de 37 de ani si stiu ca ar fi bine , sa ma grăbesc ca șansele mele sa nu fie mai reduse , nu suntem încă legitim căsătoriți ceea ce nu stiu dacă si asta ar fi un alt obstacol greu de depășit , studiile mele din romania ..stau cam redus ,am terminat 10 clase (complementare ) cu o diplome de mecanic- mașini si utilaje grele . Cu siguranța ar fi buna de pus in rama caci nu stiu cât de mult imi mai e de folos . As vrea sa stiu din ce țara ar fi mai bine sa aplic . Romania sau aici din Anglia , ce trebue sa fac?. Sa contactez un agent in domeniu de emigrare sau sa imi caut de munca prima data in AU , întrebări ar fi mai multe . Sincer sa fiu ori ce sfat i-l pot obține e bine venit si tin sa cred ca din șansele maxime care sunt de (100%) doar daca una imi va aparține nu as vrea sa o ratez pentru mine si familia mea . Va multumesc si apreciez cu sinceritate timpul in care imi veți Răspunde si pentru fiecare sfat primit .Stiu ca timpul e scurt si toate astea cer timp ținând cont daca avem si copii ... D