Skilled Occupation List
buna,
am inceput sa strang actele pt emigrare. am inteles unul din primii pasi este acela de a face skill assessment. Problema mea este ca nu stiu unde m-as incadra.
Eu am terminat licenta + master la Cibernetica ASE.
Am lucrat in romania aproape 2 ani ca programator de chestionare online, la o multi nationala. Apoi m-am mutat in israel , unde am lucrat la aceeasi multinationala, dar pe alt post: ca research analyst - tot pe chestionare si statistici.
Acum aproape de 1 an lucrez ca un fel de contabil la o agentie de turism, nu e aceea contabilitate la care ne gandim cu totii, e altceva, de ex eu platesc toate biletele de avion cumparate prin agentie, platesc furnizorii din strainatate si detin caseria cu valuta - de unde trebuie sa platesc ghizii si alte cheltuieli cash.
mi-ar placea mult sa pot aplica ceva pe domeniul meu, cel de info/statistica.
Am tot cautat dar nu gasesc pe nici un fel...in schimb sunt o multime de job-uri in acest domeniu.
multumesc mult
am inceput sa strang actele pt emigrare. am inteles unul din primii pasi este acela de a face skill assessment. Problema mea este ca nu stiu unde m-as incadra.
Eu am terminat licenta + master la Cibernetica ASE.
Am lucrat in romania aproape 2 ani ca programator de chestionare online, la o multi nationala. Apoi m-am mutat in israel , unde am lucrat la aceeasi multinationala, dar pe alt post: ca research analyst - tot pe chestionare si statistici.
Acum aproape de 1 an lucrez ca un fel de contabil la o agentie de turism, nu e aceea contabilitate la care ne gandim cu totii, e altceva, de ex eu platesc toate biletele de avion cumparate prin agentie, platesc furnizorii din strainatate si detin caseria cu valuta - de unde trebuie sa platesc ghizii si alte cheltuieli cash.
mi-ar placea mult sa pot aplica ceva pe domeniul meu, cel de info/statistica.
Am tot cautat dar nu gasesc pe nici un fel...in schimb sunt o multime de job-uri in acest domeniu.
multumesc mult
Taguit: