Avem un grup de chat pe WhatsApp si Telegram

Skilled Occupation List

buna,

am inceput sa strang actele pt emigrare. am inteles unul din primii pasi este acela de a face skill assessment. Problema mea este ca nu stiu unde m-as incadra.
Eu am terminat licenta + master la Cibernetica ASE.
Am lucrat in romania aproape 2 ani ca programator de chestionare online, la o multi nationala. Apoi m-am mutat in israel , unde am lucrat la aceeasi multinationala, dar pe alt post: ca research analyst   - tot pe chestionare si statistici.

Acum aproape de 1 an lucrez ca un fel de contabil la o agentie de turism, nu e aceea contabilitate la care ne gandim cu totii, e altceva, de ex eu platesc toate biletele de avion cumparate prin agentie, platesc furnizorii din strainatate si detin caseria cu valuta - de unde trebuie sa platesc ghizii si alte cheltuieli cash.

mi-ar placea mult sa pot aplica ceva pe domeniul meu, cel de info/statistica.

Am tot cautat dar nu gasesc pe nici un fel...in schimb sunt o multime de job-uri in acest domeniu.

multumesc mult

Comentarii

  • Buna Silvia,

    Ca prim pas ar fi sa vezi daca pentru echivalarea studiilor si a experientei ti se cere nota de la testul de engleza sau nu. 

    Apoi trebuie sa vezi unde te poti incadra ca experienta/studii ca sa poti echivala. Pentru asta trebuie sa te folosesti de noul SOL si de site-ul anzsco unde iti sunt explicate suficient de detaliat fiecare meserie. Apoi le iei usor-usor dupa ce te-ai echivalat.

    Bafta
  • Aseara tot cautand am vazut ca m-as incadra la market research analyst... Care din pacate nu e pe lista de sol 2016-2017...sotul meu ar fi massage therapist...care nici pe ea nu am văzut-o....
    Ce as putea sa fac in acest caz?